جاذبه های گردشگری استانبول
نوشته شده توسط : maryam

جاذبه های گردشگری استانبول

دیوارهای قسطنطنیه در استانبول 

 

دیوارهای قسطنطنیه مجموعه ای از دیوارهای سنگی است که روزگاری برای حفاظت از شهر قسطنطنیه (استانبول امروزی) ساخته شد. این دیوار سنگی زمانی ساخته شد که قسطنطنیه به عنوان پایتخت امپراطوری روم برگزیده شد. این دیوارها به دستور کنستانتین کبیر ساخته شد.در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

این دیوارها در طول دوره عثمانی دست نخورده باقی ماندند تا اینکه در قرن 19 قسمت هایی از آن ها دچار تخریب شدند و از دهه 1980 میلادی تاکنون مرمت سازی گسترده ای بر روی این دیوارها انجام گرفته است. مسافران توراستانبول آذر 94 می توانند در کنار این دیوارهای تاریخی به قدم زدن پرداخته و از زیبایی های آن لذت ببرند.

 

دیوارهای قسطنطنیه در استانبول

خلیج شاخ طلایی در استانبول 

 

خلیج شاخ طلایی در استانبول ، یکی از جاذبه های دیدنی ترکیه و استانبول می باشد که بهترین لنگر گاه های طبیعی دنیا به شمار می رود و بخش آسیایی و اروپایی استانبول را از هم جدا می نماید . این خلیج شیپور شکل که یکی از پر بازدیدترین مکان های دیدنی و تفریحی استانبول است که دارای پیشینه تاریخی بوده و قدمت آن به دوران امپراطوری بیزانس و عثمانی می رسد .در تور استانبول پاییز 94 بهترین لحظات را سپری کنید.

 در قدیم از این منطقه به عنوان اصلی ترین مرکز تجمع کشتی های نیروی دریایی و کشتی های تجاری استفاده می کردند . در واقع خلیج شاخ طلایی ، مدخلی است که با دریای مرمره تشکیل یک شبه جزیره را می دهد . مردم استانبول و گردشگران تور ترکیه و تور استانبول آذر 94 می توانند در پارک ها و رستوران های متعددی که در حاشیه خلج وجود دارد و یا سوار بر کشتی ، به تفریح پرداخته و از تماشای مناظر زیبا و شگفت انگیز خلیج ، خصوصا هنگام غروب آفتاب لذت ببرند .

 

خلیج شاخ طلایی در استانبول

 مطالب مرتبط:

تور استانبول لحظه آخری

 

تور استانبول آذر 94

خلیج شاخ طلایی در استانبول

دیوارهای قسطنطنیه در استانبول

 





:: موضوعات مرتبط: تور استانبول , ,
:: برچسب‌ها: جاذبه های گردشگری استانبول,دیدنی های استانبول , جاذبه های گردشگری استانبول , جاذبه های توریستی استانبول , بهترین جاذبه های توریستی استانبول ,
:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: